Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Jo det kunde jag ju tro.

Av Helena - 31 januari 2014 09:22

Barnen åt frukost, varsin skål med havregrynsgröt. Mätta och nöjda drog de iväg ut i hallen och lekte. Jag gjorde kaffe och en macka och satte mig och bläddrade i tidningen. Himla mysigt att sitta och chilla lite när barnen leker tyst och snällt. Sedan slår det mig att så funkar det ju inte riktigt. Barn leker ju inte tyst och snällt, i så fall har de hittat på något jävulskap. Hittade därefter tjejerna i badrummet.

Men roligt hade de!

 
 
Jennie

Jennie

27 februari 2014 13:32

Haha! Jag dör! :D Sötnötter!

http://www.jennieunger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 augusti 2014 20:17

Nu var det helt bedrövligt längesedan det kom någon uppdatering här, tråkigt kan jag tycka såhär i efterhand men så blev det.     Imorgon är det en stor dag för Pella, vår lilla bebis, som ska börja förskolan! Det känns himla kul och spännande ty...

Av Helena - 10 mars 2014 18:13


Helt fantastiskt ute idag! Jag och Åsa rotade fram möbler och gjorde kaffepremiär i solen. Kommer sakna dagar som denna. Och just det, Pella gick 12 steg i helgen! I fredags 2, i lördags 12, i söndags inga tror jag. Så det var kanske lite nybörjar...

Av Helena - 5 mars 2014 21:32

Så himla lurigt det här med barna, att veta när de är friska eller sjuka eller på väg att bli friska eller sjuka. Jackie kräktes i lördags, hade feber i söndags, var pigg som en mört måndag, gick på dagis tisdag (2,5 dygn sedan kräka, 1 feberfri dag ...

Av Helena - 3 mars 2014 15:06

  Imorgon är det semmel-dagen, och eftersom vi ändå bara var hemma och hade ingenting att göra bakade vi semlor. Det gick riktigt bra faktiskt, och Jackie hade jättekul med sin deg som antagligen fick alldeles för mycket mjöl.             ...

Av Helena - 2 mars 2014 22:24


Har varit himla nöjd här ett tag över att vi inte varit sjuka på jättelänge, faktiskt. Inte sedan fasansfullt magsjukehelvete i början av december. Så det var väl dags. Tjejerna var hos Jan och Monica fredag till lördag, vi var på bio-date med syrran...

Ovido - Quiz & Flashcards