Alla inlägg den 21 november 2011

Av Helena - 21 november 2011 15:49

Lilla ärtan har åkt på sin första förkylning. Ingen feber, men snuva och lite hosta. Stackars! Inte kan hon sova så bra heller, så natten blev lite si och så. Hoppas hon blir bättre snabbt. Glad är hon i alla fall, så så illa kan det väl inte vara. Nya favoriten är gåstolen som hon fått låna av Milo. Tog inte många dagar innan hon listade ut att hon kunde åka runt i den! Skoj! Babygymmet tror jag åker ut, det kommer nog inte att användas mer nu när hon börjat sitta upp själv och gåstolen gjort entré. Allt tar ju sån plats, så man får sålla lite vad som ska få vara framme. 


 


Wrooom wroooom!


Imorgon ska vi åka upp till huset igen. Genomgång av besiktningsprotokollet. Och titta och drömma lite förstås   Innan vi far dit ska jag ner på jobbet för lönesamtal. Hoppas på klirr i kassan    

Av Helena - 21 november 2011 15:40

Idag har vår lägenhet blivit fotad inför försäljningen, och således först också rensad och piffad med intill oigenkännlighet. Lägger upp de riktiga bilderna när annonsen är ute, men här är några jag tog själv sedan Nina åkt. 


 


                                 


Lite mörka bilder, men visst har jag gjort fint?! Vart är alla saker kan man undra. 




Här!


Och här och här och här.


                                


Och i alla andra skrymslen och vrår där det finns dörrar. Bävar inför visningarna. Då duger det inte att pula in Barba i garderoben! Hur jag ska kunna få undan alla saker utan att lägga dem i ett fiskenät och hänga ut dem utanför balkongräcket är för mig en gåta. 

Ovido - Quiz & Flashcards