Alla inlägg den 13 december 2011

Av Helena - 13 december 2011 13:03

Hemmahäng för oss idag. Jag har varit dålig sedan i söndagskväll, feber och illamående. Nu är det bättre som tur är, vi har ju visning i morgon igen och behöver STÄDA! Det har gått bra i alla fall, många har varit och kikat och några bud har vi fått   Det verkar lösa sig med försäljningen och det känns skönt!


Förrutom att plocka och fixa så gör vi inte så mycket idag. Jag har lagat lite ny barnmat, det är så himla roligt! Idag tärnade jag morot, tomat och squash och kokade i vatten. La i pasta som jag mortlat sönder till småbitar och kokade med tills allt var mjukt. Mixade och tillsatte lite grädde och basilika, smaskens! Till det fick hon kyckling. Hon har inte varit lika matglad på slutet, vi har fått truga rejält! Men idag gick allt ner och fort gick det. Nu måste jag bara försöka att få i mig någonting att äta själv. Det blir lätt lite bortglömt efter att jag har fixat med litens mat och matat henne. Blir oftast att man slänger i sig lite gröt eller något sånt. Men det går ju det med.   

Ovido - Quiz & Flashcards