Alla inlägg den 19 december 2011

Av Helena - 19 december 2011 15:36

Idag har vi hemmadag med diverse pyssel. Vi har lagat barnmat. Tycker jag gör det jämt, men det går ju åt. Idag blev det lasagne. I puréform såklart   


Annars har jag grejat i sovrummet inför sängleveransen. Fick dåligt med hjälp av Levis, förrutom uppmuntranade tillrop då.


 


Sedan pausade jag med lite julgodis. Rocky Road, smaskens!


   


Jul har det blivit i vårt lilla bo i helgen. Mysigt!


 


Efter den här julen åker plastgranen ut, det är ett som är säkert. Nästa år och alla andra jular ska vi ha riktig gran. Som luktar skog och inte förråd och gammal hockeyhandske. 


Framåt kvällskvisten kom sängen, vilket medförde att vi fick fulla lägenheten med kartong. Nu har vi äntligen rensat, Tomas har varit på återvinningen och fyllt upp hela kartongcontainern, vi har burit ner den gamla sängen i källaren för vidare leverans till Fyndlagret på torsdag. Nu ska jag pusta ut lite, sedan måste jag fixa lunch till imorgon. Åsa och Lilly ska följa med oss på en promenad, därefter kommer Linnea och Adrian och gör oss sällskap på lunch. Det blir nog soppa. Ja. Det var det!

Ovido - Quiz & Flashcards