Alla inlägg den 30 november 2013

Av Helena - 30 november 2013 20:26

Pella kräktes också, haha, vad typiskt!

Av Helena - 30 november 2013 17:51

Måndag: Som vanligt. Kommer inte ihåg? Kan ha varit hos Åsa och tjejerna.

Tisdag: Dagis. Jag och Pella har hemmadag. Och just det, magsjukan kommer till oss! Jag och Jackie kräks hela natten. Eller Jackie kräks två gånger, jag kör ett 12-timmarspass och slutar inte förrän framåt onsdag eftermiddag.

Onsdag: Dödens död pga magsjuka. Pella åker till farmor och farfar. Tomas får ta hand om oss övriga.

Torsdag: Äntligen bättre, men tji fick vi! På natten börjar jag kräkas igen.

Fredag: Har gett upp, sover hela dagen.

Lördag: Borde vara frisk men mår apa. Kanske borde äta något? Pella får äntligen komma hem igen!

Söndag (prognos): Tvätta, städa huset, sprita varenda pinal i hela huset. Sedan.. Ja, vad vet jag? Se en film?

Det var den veckan, vi går med glädje in på nästa, tackar!

Ovido - Quiz & Flashcards