Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Helena - 7 oktober 2011 16:50

Gud så skönt med fredag. Inte för att jag och Jackie har så betungande vardagar precis, vi har ju hur gött som helst. Men för att Tomas äntligen får vara hemma med oss. Vi saknar pappan på veckorna. 


Idag har vi varit hos Sofia en sväng, jag, Johanna, Erika (som tagit sitt förnuft till fånga och flyttat hem igen!!!) och Therese. Fick ansiktsbehandling och färgade bryn och fransar. Nu känner man sig fräsch och fin. Sedan vi kom hem har vi gjort absolut ingenting. Rätt trist faktiskt, men jag kunde inte komma på något att göra. Städade igår, och köket hade jag röjt i tidigare. Hamnar i ett mellanläge där det inte finns mer att göra, om jag inte vill dra igång något större projekt, typ torka ur köksskåp (och det hade jag ABSOLUT ingen lust med). Alltså satt jag i soffan och kollade Lyxfällan på TV3Play. Jaja, man ska ha såna dagar med. 


Mäklar-Nina var här igår och kollade på lägenheten. Hon tyckte att om vi ville kunde vi sätta utgångspriset till 725 000, men att hon hellre skulle rekommendera 695 000 för att vara på rätt sida om sjuhundrastrecket. Så då gör vi så. Vi kommer nog att göra klart med fotografering och allt, så att om/när vi hittar ett hus så är det bara att lägga ut annonsen direkt. Känns lite konstigt, jag älskar vår lägenhet! Men det är klart, när vi hittar vårt hus så kommer det kännas helt rätt att flytta. 


Nej, nu ska jag börja förbereda för middag innan Tomas kommer hem. Han skulle åka på affären på vägen hem, och jag hoppas SÅ att det finns någon gott i påsen! Let's get this fredagsmys started!



Ovido - Quiz & Flashcards