Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Helena - 26 oktober 2011 20:28

 


                                                                     


                                                  


                                                                     



 

Av Helena - 26 oktober 2011 19:01

Igår fick Jackie äta mat för första gången. Det gick bra tyckte vi. 


            


Det bjöds på kokt potatis mosad med mammas mjölk. Det blev ganska mycket, så jag frös in några stycken i mina små rosa burkar som jag köpte när jag var gravid (jag visste att jag skulle få nytta av dem!). Tanken är att vi börjar köra med smakisar nu, helst lite varje dag. Vi börjar med potatis, så tar vi morot, sötpotatis och så vidare. Blir bra det!


Så här såg lilla ärtan ut under måltiden.



 

Hon var överaskande duktig tyckte vi! Dock gick det inte lika bra idag, då hamnade det mesta på haklappen.


Vi var på husvisning idag också förresten. Jättefint var det! Nu ska vi räkna lite och se vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards