Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Helena - 3 oktober 2012 20:08

Mina barnvagnsfunderingar fortsätter. Ikväll var mamma här och passade Jackie så att vi kunde åka till Birsta en sväng. Stannade på Colorama en snabbis och valde en tapet till vardagsrummet. Tog typ 15 minuter, rekord! Sedan brände vi ut på Babyproffsen och provkörde sulkys. Märkligt att de har rätt dålig koll på olika märken tycker jag. Den vagn jag spanat in hade hon aldrig hört talas om. Och sålde den gjorde de såklart inte. Men det var väl sak samma. Vi provkörde en Quinny Zapp Extra istället, som var riktigt smidig. Enda anledningen till att jag halvt strykit den från lista är att den inte fälls ihop i ett stycke, utan man måste ta bort sitsen som på Cameleon. Men äh, det får funka, den var himla smidig och bra i övrigt.


Stort plus att man kan fästa babyskyddet på den. Maxi Cosi dock, vilket vi inte har, men ska få låna av Alex och Johanna. Snällisar!


 


Rätt snygg väl? Måste bestämma färg, men tror banne mig svart är snyggast. Eventuellt bäst andrahandsvärde på den också.


Nej, nu ska jag kvällsfika hemmagjord plommonkräm och macka. Namnam.

Ovido - Quiz & Flashcards