Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Helena - 11 maj 2013 19:33

Det är en sån där dag idag. Jackie är hängig, förkyld och kinkig, och Pella har inte sovit mer än typ 20 minuter i stöten. Vi har varit hemma och städat hela dagen, och tillfredsställt missnöjda barn. Man har inte hunnit andas en gång. Eller jo, jag tog en paus och stack ut och premiärjoggade i mina nya, snabba löpdojor. Mycket skönt! Inte så långt (underdrift), kanske 2-3 km. Men, det är första gången på ett år, sedan förra Vårruset faktiskt. Och det var enda gången jag sprang efter Jackie, så egentligen har jag inte sprungit sedan sommaren 2010. 


Nu har vi lagt bägge tjejerna. Jackie ligger i sängen och sjunger, men Pella tycks ha somnat. Alltså, det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter rutiner! Särskilt på kvällarna. Skulle vilja att båda gick och la sig 19 och så var det klart så. Snart, snart. Vi ska strax laga mat och jag har fått en kall öl. Tillfreds med livet.

Ovido - Quiz & Flashcards