Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Helena - 11 februari 2013 22:42

I bingen efter en kväll med rejäla förvärkar. Har ätit gröt till kvällsfika, för uti fall att. Är lillasyster som Jackie så kommer hon imorgon. Är hon det inte är det besök hos barnmorskan som gäller. Jag vet vilket jag föredrar.

Av Helena - 11 februari 2013 10:13

Jackie vaknar verkligen alldeles för tidigt för min smak just nu. Först börjar Tomas mobil att tjuta högt och länge eftersom att han inte hör någonting, och när han väl kommit upp ur sängen så börjar det låta inne hos J. Oftast runt 6-tiden. Hoppas på lite längre sovmorgnar nu när hon är på dagis igen, efter i princip en hel veckas uppehåll. Dessutom vaknar jag på nätterna med sjuka halsbränna-attacker, i alla fall 2-3 ggr per natt. Imorse var det så illa att jag kräktes. Blä.


Lilla solstrålen J är i alla fall på dagis idag. Skönt för oss båda tror jag. Hon blev glad när hon såg sina kompisar, och vinkade åt mig när jag gick. Kändes jättebra! Ska passa på att röja undan, tvätta och kanske städa av litegrann. Dessutom tänkte jag skriva en liten packningslista till Jackie, så att farmor och farfar vet vad de ska ta med till henne när det är dags för lillasyster att göra entre. Tanken är att Jackie ska få åka till dem och vara där i 1-2 nätter, beroende på tid på dygnet och hur allt går såklart. Om jag fick bestämma drar allt igång tidigt på morgonen, J åker till Matfors, bebis föds tidigt på dagen och vi kan stanna kvar på hotellet en natt. Dagen därpå åker vi hem, men J får vara kvar en natt till hos farmor och farfar så att jag och Tomas får en natt själva med lillasyster. Ja. Vore perfekt. 



Presentation


Till Jackie och Pella. Sånt som ni inte kommer att komma ihåg, men som jag aldrig kommer att glömma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards