Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Helena - 11 mars 2013 14:30

Jag och brudarna är bara hemma och grejar idag. Tänkte skriva "hemma och myser", men det är inte riktigt sant. Jackie röjer på som tusan, Pella kör sin grej (äter och sover) och jag försöker göra lite nytta mellan varven. På förmiddagen tog vi en promenad i solen. Mycket skönt! Var även duktig och gick med både återvinning och pantflaskor på vägen. Knasigt nog så somnade Jackie i vagnen de sista 20 minuterna innan vi var hemma. Jag ville inte väcka henne, hon var ju så söt! Resultat: Vägrar i sten att sova något mer över huvud taget. Inte vad jag hade tänkt direkt. Nu har jag gett upp, hon ligger i soffan och myser med snosen och Kitty och kollar på TV istället för att sova. 


Har även viktväktat igång också! Invägning imorse, 73,2. Känner mig riktigt peppad. Sedan har jag varit väldigt ambitiös och fyllt i alla points och planerat och haft mig. Bra att köra hårt medans motivationen är på topp, den har ju en tendens att avta.. :)



Presentation


Till Jackie och Pella. Sånt som ni inte kommer att komma ihåg, men som jag aldrig kommer att glömma.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards