Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Helena - 11 augusti 2011 21:44

Något som jag tänkt att jag ska lägga ner lite tid på att skriva om, är graviditeten och förlossningen. Känner att jag redan börjar glömma hur det var, likaså den första tiden hemma med Jackie. Känns lite tråkigt. Är lite förvånad dessutom, trodde aldrig att man kunde glömma bort såna saker. Men men, det får bli en annan dag. Vi gör en tidig kväll här. Lillan knoppade in vid 21.00 och Tomas har börjat surra om att gå och lägga sig också. Jag tycker det är tråkigt att vara uppe själv, så jag får väl göra dem sällskap   


Idag har vi varit nere på stan och lunchat med Dan på jobbet på Invito, trevligt att vara vuxen en stund och prata jobb. Jackie låg och sov i vagnen en stund, sedan fick hon komma upp i knäet och sitta och titta på allt folk. Blev lite stojigt efter ett tag, så jag tror hon blev lite mättad, hon kröp ihop mot min axel och liksom gosade ner sig. På väg hem handlade vi ingredienser till fika, och gick hem och bakade. Jennie, Vinny, Linnea, Johanna, Alex och Linda (och Meja och Adrian såklart) kom hit och drack kaffe och fikade. Vi får passa på att träffa J o V nu medans de är hemma, det blir inte så ofta tyvärr. 


Inga bilder idag, tog några på mitt bak, men orkar inte lägga över till datorn. Dessutom tycker jag att det tar för jäkla lång tid att ladda upp på bloggen. Måste försöka hitta något bra sätt att få upp bilder, för det är ju mest det jag vill ha på bloggen. 


Eller förresten, några bilder har jag att lägga upp. Från i veckan när vi var hemma hos Jennie i Sörfors och hälsade på. Och så på nakenfisen hemma på köksgolvet (att vara naken is the shit).


             


 

   

Undrar om alla föräldrar tycker att deras barn är det absolut vackraste de någonsin sett. Det tycker i alla fall jag. Älskar älskar älskar. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards