Alla inlägg den 3 april 2012

Av Helena - 3 april 2012 09:06

Först jag, sedan Tomas och nu Jackie. Snuvig och hostig bebis var det här. Men glad ändå, lill-strumpan. Och sover som en stock! Både igårnatt och inatt har hon somnat runt 19, och sedan sovit i sin säng tills efter Tomas åkt. Utan att vakna en enda gång. Imorse klev jag upp vid 7.30, då sov hon fortfarande. Ovan som man är numera så är man såklart helmosig när man sovit så länge, haha! Men skönt var det. 


Idag ska vi fixa lite här hemma. Tomas har satt upp gardinstängerna i vardagsrummet och köket, så nu måste jag göra ett ryck och få till gardiner här nere. Helst innan helgen. Det tar sin lilla tid. Jag är glad att vi inte har så stort hus!


Efter lunch kommer Jan och Monica hit en sväng, och vi tänkte fara iväg på Birsta en liten tur. Blir nog bara en liten stund beroende på Jackies status, men det blir roligt ändå. 


Nu ska jag ta och lägga ut vårt köksbord på Blocket, hoppas på snabb försäljning. Sedan ska jag sy upp gardiner så det ryker om det. 

Ovido - Quiz & Flashcards