Alla inlägg den 11 april 2012

Av Helena - 11 april 2012 21:29

Vi har haft lite strul med våra telefoner här ett tag, jag och Tomas. Igår började vi kolla runt lite för att hitta något nytt, och såg att Tele2 körde världens kampanj på ett grymt abonnemang plus att man kunde välja jättebra telefoner till. Sagt och gjort då. Slog till på nyaste fräschaste HTC One X, hur grym som helst! Drog ner på stan efter att Tomas kommit hem och hämtade ut den, kom hem och lät den ligga på laddning tills den lyste grönt. Sätter mig sedan för att flytta över sim-kortet och komma igång, det är ju så roligt med ny telefon! Men tro på fan om det gamla sim-kortet passar i den nya telefonen?! Icke! Så nu har jag en sprillans ny lur (fulladdad), och ett gammalt sim-kort som inte passar i, Telia lär inte vilja skicka ett nytt mindre kort eftersom jag sagt upp mitt abonnemang och flytten till Tele2, efter vilken jag kan börja använda det nya lilla kortet, tar åtminstone några veckor. Great. Fan vad sur man blir. 


Men jäkla fräsch telefon alltså.  

Ovido - Quiz & Flashcards