Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Helena - 8 juli 2012 21:54

Äntligen finns den efterlängtade appen, och den måste ju testas förstås. En härlig bild från vår midsommarafton var det här!

Av Helena - 8 juli 2012 21:33

Äntligen blev det sommar och varmt hos oss! Vi hade supermysiga dagar i solen tillsammans med Sandra och Vincent, Åsa och Lilly, Sofia, Linnea och Erika. Jackie har badat i sin lilla pool och mulat jordgubbar. 


     


Schluut!

 


Nu väntar sista veckan innan Tomas går på semester, och ja, det regnar igen. Känns dock bättre nu när man fått sol på sig ett tag i alla fall. Bränd hud på axlarna som gör lite ont när man ska sova, talk about sommarkänsla!


Veckans planer är än så länge få. Moster fyller år på tisdag (Carro, när ska vi fira? Bjuder ni på födelsedagsmiddag? Ring mig!), vi ska träffa några vänner, fixa hemma och packa inför helgen Gafsele-tripp. Och så tänkte jag baka lite. Blev så sugen på hembakt när jag norpade en tekaka hos Jan och Monica idag. Gott! Måste få receptet.


Ja, det var det! Tror jag ska gå och knyta mig.




Ovido - Quiz & Flashcards