Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Helena - 12 juli 2012 09:56

Det här med att få ett till barn är ju roligt och härligt på alla sätt. Men en grej som är alldeles särskilt rolig och härlig är ju att man måste köpa en ny barnvagn. Eftersom att Jackie kommer vara ganska liten fortfarande, och att vi är helt beroende av barnvagnen när vi ska någonstans eftersom Tomas har bilen på dagarna, så är en syskonvagn ett måste. Efter en liten marknadsundersökning bestämde vi (okej, jag) oss för en Bugaboo Donkey. Eller för att vara helt ärlig hade jag redan gått och suktat efter en en tag. Sååå lägligt då att jag blev på tjocken och får köpa en!


 


Till höger är den i Mono-läge, alltså för ett barn. Den kommer komma redan om någon vecka, så Jackie får åka åsna själv ända till Tvåan tittar ut. Då gör man bara vips! om den till en syskonvagn. Superfin tycker jag! Den är rätt lik vår Cameleon, men liksom upphottad och mer genomtänkt. Till exempel har den stora framhjul istället för små som Camen har, den har större varukorg, smartare fällning av sitsarna, och såklart - en shoppingkorg i Mono-läget! Gaah jag LÄNGTAR tills den kommer! 


Camen ska vi sälja har vi tänkt. Så fort Åsnan landat ska jag tvätta och putsa upp pärlan tills den är som ny. 


 



Någon som är intresserad? Den är grym!

Ovido - Quiz & Flashcards