Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Helena - 10 juli 2012 21:02

För er som uppskattar att som jag och Tomas ligga som två kryss i soffan och titta på serier, kommer här ett tips:


 


Riktigt grym polis-serie. Dock tar det några avsnitt innan man kommer in i handlingen, men man får inte ge upp! Efter typ 3-4 avsnitt är man hooked.

Av Helena - 10 juli 2012 14:17

 

Idag är ingen vanlig dag, idag är mosters födelsedag!


Ikväll ska vi fira henne på O`learys. Jag ska äta Blackened Chicken Alfredo som jag alltid gör, världsbäst. 


Just nu pågår projekt Få-Jackie-Att-Sova. Om vi ska iväg i kväll är det ett måste, annars blir det inte roligt. Hon har gjort en tväromvändning vad gäller sovningen dagtid, och vill just inte sova något alls. Idag lyckades jag få henne att somna med mig i vår säng, såååå sjukt mysigt! Men det varade bara en timme. Nåja.

Av Helena - 10 juli 2012 07:08

Jackie har varit en liten ängel de senaste veckorna. Hon har sovit som en gris! På morgnarna till efter 8, ibland ända fram till 9. Sedan har hon sovit massvis på dagarna också, perfekt för en tröttmössa som mig själv just nu. Så fort hon lagt sig har jag snabbt som attan klappat ihop huset, dragit ner rullgardinen och hoppat ner i sängen jag med. Skööönt!


Nu verkar det dock vara slut på sovmorgnar. Igår var det uppstigning 7 och idag 6.20 Gäsp. Hoppas hon är trött snart så vi kan gå och lägga oss. 

Ovido - Quiz & Flashcards