Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Helena - 17 juli 2012 22:47

Jag ligger i min säng. Min bästa plats på jorden. Har dragit på mig nackontet från helvetet, så precis allt utom att ligga i sängen är oskönt. Dessutom har jag fått någon form av bäckensmärta på ena sidan svanken som strålar ut i vänstra rumpan (jag vet att det heter skinka när man pratar om bara halva rumpan, men det låter så fult) .

Ja, ni hör ju hur illa det är. Såna här gånger är jag glad att Tomas drev igenom Tempur-sängköpet. Den är bara guld guld guld. Nu ska jag knyta mig och hoppas på ett underverk. Natti!

Av Helena - 17 juli 2012 18:18

Jag är och fixar middag innan jag plockar upp Carro på tåget. Nu sitter jag hungrig i bilen utanför tågstationen och funderar seriöst på att tjuvstarta med en rulle.

Av Helena - 17 juli 2012 18:18

Jag är och fixar middag innan jag plockar upp Carro på tåget. Nu sitter jag hungrig i bilen utanför tågstationen och funderar seriöst på att tjuvstarta med en rulle.

Ovido - Quiz & Flashcards