Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Helena - 24 mars 2012 13:31

Guuud så less jag är på denna förkylning! Känns som att hela veckan gått utan att man gjort någonting, varken nytta eller nöje. Igår fick vi ett litet ryck dock och åkte ner på stan en sväng. Både jag och Jackie fick vårjacka, och sedan gick vi till Åsa och Lilly och fick kaffe och fika. Kul, men tydligen för mycket ändå då jag fick ställa in kvällens middag med tjejerna på jobbet. Fick sjuk huvudvärk som inte släppt riktigt än, fast jag gjorde kväll runt nio. Trist. 


Alltså är vi bara hemma idag. Seg morgon med sen frukost och bebis som är allmänt otajmad. Vaknade tidigt, sov för lite på förmiddagen och är alltså trött nu men vägrar sova. Tröttsamt för en annan som hade tänkt chilla i soffan en stund. Ja vaddå, jag är ju ändå sjuk! 


Rolig som tusan är hon nu, Jackie. Lär sig grejer hela tiden. Hon vinkar när man säger "hejdå". Även om det bara är jag och hon. Alltså, om jag säger hejdå till någon i telefon, då vinkar hon, haha! Igårmorse ropade Tomas hejdå nerifrån när han gick till jobbet. Vink vink! Klappar händerna gör hon också, det började hon med i morse. Kul!

Ovido - Quiz & Flashcards