Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Helena - 26 mars 2012 21:36

Har hittat en bild på lampan som vi kärat ner oss i till vårt vardagsrum. Visste ni att Mio säljer grejer från andra märken? Det gjorde inte jag och jag har stört ihjäl mig på att man inte kunnat hitta allt på deras hemsida. Men NU fattar jag. Lampan är i alla fall från By Rydéns. Såå snygg!




Meddelande till mamma och svärmor förresten; de grejerna som jag önskade mig i tidigare inlägg, jag tror vi struntar i dem. Eller, inte i pallen, men resten. Lägg till lampan i stället.  Sergeant heter den. Den gula tamburmajoren ska vi nog handa med en rabattcheck typ imorgon. Blir fin i sovrummet att hänga morgonrocken på. Och Tomas chinos slipper sova på golvet natt efter natt. 


Nu ska jag se ett avsnitt av 90210, helt fast! Och provsmaka RockyRoad-kakan. Natti! 

Av Helena - 26 mars 2012 16:57



Jackie käkar middag. Fiskbullar, pärer och grönsaker. Jag bakar lite till senare i veckan. Rocky Road-kaka. Måste ju bara vara så sjukt gott.

Ovido - Quiz & Flashcards