Alla inlägg den 3 september 2012

Av Helena - 3 september 2012 20:35

Ja men då var vi igång! Ny situation som innebär jobb för mig, pappaledighet för Tomas och byte från mamma till pappa för Jackie. Jag tror att jag hade den enklaste omställningen, haha! Rätt skönt att gå på jobbet och vara vuxen utan någon som konstant gastar "maaamaaa". Men jobbigt var det såklart imorse när jag sa hejdå och hon stortjöt och blev jätteledsen. Samma visa när jag kom hem. Jätteroligt att hon grinar både när jag går och när jag kommer hem. Dessutom kunde jag inte lägga henne, hon blev helt tokig när jag gick ut ur rummet. Jaja, vi hoppas det går till sig. 


Tomas gjorde riktigt bra ifrån sig idag får man säga :) Hade middagen klar när jag kom hem, finfint! Jättegod bolognese som även Jackie slevade i sig. Skönt att även hon får i sig en matbit ibland, hon är verligen sjukt tjurig just nu. 


Nej, lite seriöst soffhäng blir det nu med nya Mama. Så jäkla skönt. Har lite ont i bäckenet idag, och dessutom börjar det strama runt magen lite och göra ont i ligamenten. Och värre lär det bli :) 

Ovido - Quiz & Flashcards