Alla inlägg den 8 september 2012

Av Helena - 8 september 2012 21:12

Heej, här går det undan! Senaste dagarna har jag tyckt mig känna små, små rörelser i magen. Kanske är det bebisen, kanske bara vanligt magtjofs, men ändå! Jag tänker att det är bebisen och så myser jag.


Inte har det blivit mycket bloggat i veckan som gått. Har varit så sjukt trött efter jobbet, och dessutom har jag ju inte så mycket att skriva om när jag inte är hemma. Tomas och Jackie har i alla fall haft en mysig första vecka. Började nog lite trevande tror jag, men mot slutet tog de ut svängarna riktigt bra. Sjukt kul tycker i alla fall jag att det är att se hur deras relation blivit annorlunda redan. Jag försöker få Tomas att gästblogga lite här under pappaledigheten, men det går minst sagt trögt. Vi får se hur det blir. Nu ska vi ha lördagsmyskväll med film och lite snacks.

Ovido - Quiz & Flashcards