Alla inlägg den 15 september 2012

Av Helena - 15 september 2012 21:09

Jag får verkligen be om ursäkt för allt gravidprat härinne nuförtiden. Men hallå, det är ju faktiskt sista gången jag är gravid!  Det lät ju drastiskt, det ser jag ju, men två barn är nog tillräckligt för oss. 


Jag är i alla fall så SJUKT trött nu igen. Somnar som ett, ja som ett barn, vid typ 9 på kvällarna. Kul sällskap, nej. Hoppas jag piggnar på mig till nästa helg när vi ska till Stockholm och se Jesus Christ Superstar. Vore ju snyggt om jag snusade ihop mitt under föreställningen. Förra gången sov jag mig igenom den där lingon-filmen på bio i typ vecka 25-30, så jag håller det inte för omöjligt att det skulle hända igen. Tomas konstaterade förrut att det nog inte var någon mening att ta med mig på bio numera. Kan han ha rätt i. Har inte sett en hel film på flera månader.


Idag har vi i alla fall haft en riktigt produktiv lördag. På förmiddagen stack vi till Birsta en sväng och kikade runt. Sedan när vi kommit hem och lagt Jackie, gick vi ut och gjorde massa nytta i trädgården. Mysigt att påta på sådär. Jag klippte gräset, och sedan trimmade jag ner häcken mellan oss och grannen. Tomas grejade med trallen och så blev det dags att fixa middag till Linnea och Fredrik som kom och gjorde oss sällskap vid 17-tiden. Trevligt!


Nu är klockan 21.30, vilket betyder att jag går på övertid. Dags att bege mig till min bästa plats: sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards