Alla inlägg den 20 september 2012

Av Helena - 20 september 2012 21:46

I helgen åker vi till Sthlm för att se Jesus Christ Superstar, bo på hotell och ha allmänt mysigt och härligt. Ser sjukt mycket fram emot föreställningen, älskar sånt. Senare i höst ska vi på Ljust och Fräscht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindsröm när de kommer till Sundsvall. Också en höjdare.


Nu tror jag att jag vet vad nästa grej blir:


 


Alex Schulmans föreställning "Älska mig!". Hurra! Den MÅSTE jag se. Premiär i mars. Sa just till min mamma i telefon att vi nog inte kommer att lämna ifrån oss lillbebisen över natten förräns den (hon!) är i alla fall 6 månader eller nåt, men nu vete tusan. Det blir till att flaskträna i tid.

Av Helena - 20 september 2012 21:33


Vår lilla bebis, Jackies SYSTER! Det är så gulligt så man kan dö. På alla hjärtans dag ska hon komma. Eller ska och ska, men på ett ungefär då. Det var nära att vi inte fick veta vad liten vad för något, navelsträngen låg precis mellan benen, men som tur var krängde hon till och vi (läs: UL-tanten) såg vad det var. Allt såg jättebra ut i övrigt också, vilket såklart var viktigast. Helt, helt fantastiskt är det att ligga där och titta på de lilla pyret, som inte har en aning om att vi tjuvkikar, och såklart kunde jag inte hålla mig från att böla. Lite diskret sådär. 


Nu ska vi fundera på namn, och så ska jag övertala Tomas om att vi måste köpa den rosa vagnen. Hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards