Alla inlägg den 13 september 2012

Av Helena - 13 september 2012 21:26

På lördag är det vecka 19, och jag känner mig så stor och tjock att jag inte vet var jag ska ta vägen. Alltså, det är ju inte så att jag inte vet att det kommer bli värre. Herreguuud!


Tomas fick i alla fall rota fram mitt stödband (?) sedan förra gången och komma ner på jobbet med. Måste försöka dra ihop bäckenet lite så att det inte gör så ont. Det känns faktiskt mycket bättre med än utan. Känner mig lite stressad över att vi ska till Stockholm nästa helg, vill verkligen inte gå runt och ha ont då. Nu är det ju inte mycket att göra åt. Vi får väl åka taxi.


Annars känns livet rätt fint nu. Har landat i jobbrutinen och känner mig inte som en total newbie längre. I helgen ska vi bara mysa på hemma, fixa ute och greja. Trallen på altanen blev typ helt klar ikväll, så vi ska städa på tomten och ställa iordning inför hösten. Flytta på utemöbler och grill och sånt. Klippa gräset har vi inte gjort på evigheter, så det måste vi göra innan grannarna bryter ihop på oss. Blir bra det.


Och just det, om en vecka vet vi vad familjen ska utökas med! Jag hoppas på ett sätt att det är en tjej, eftersom att jag inte kan tänka mig något jag hellre skulle ge Jackie en än syster. Å andra sidan är det ju festligt med en av varje. Ja, vi får se!

Ovido - Quiz & Flashcards