Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Helena - 3 februari 2012 17:32

Jackie har ätit middag, Tomas är på väg hem, vinet är på luftning, och jag.. ja, jag bara väntar in kvällen. 


 


Pepparbiff och bea till de vuxna, lasagne till den lilla. 




  Förberedelse för helgfrukost: Lite läsning.


              


Jackie och Levis tidigare idag.




Kört fast?




Gogumman      

Av Helena - 3 februari 2012 11:07

 


Dagens lunch blev Photo Boothad, orkade inte plocka fram kameran   


Lite lunchpaus förtjänar man mitt i rensings-/plocknings-/packningskaoset. Potatis- och purjolökssoppa, jag älskar't! Jackie sover och jag tänkte slå på ett avsnitt av Vampire Diaries. I eftermiddag blir det en promenad, det är helt underbart väder. Kallt som attan dock, men det kan inte hjälpas. Det är sån där luft ute som går rätt upp i knoppen, och det kan behövas efter några innedagar. Handla lite fredagsmiddag ska vi göra också, lutar åt en köttbit med potatispuffar och bea. Och jag längtar redan haha! Trevlig fredag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards