Alla inlägg den 15 september 2011

Av Helena - 15 september 2011 10:20

Ursäkta franskan. Vaknade i gryningen (tror jag, svårt att säga om det verkligen var gryning eftersom det regnade. Tidig morgon var det i alla fall. Och pissväder.) av att Jackie stökade och bökade i sin säng. Lyfte över henne, ammade och somnade om. Hon har börjat med en ny grej där hon bara sover korta stunder på morgonen, och när hon vaknar till så liksom gråter hon. Bara under själva uppvaknandet, så fort hon vaknat till ordentligt är hon glad. Det är lite irriterande, speciellt med tanke på att hon förrut sov jättebra på morgonen = JAG fick sova på morgonen. Runt 07 började hon vakna till ordentligt, och när jag börjat förlika mig med tanken att gå upp så kommer Tomas in och upplyser mig om att vi haft inbrott i bilen i natt. Inte i vår bil, utan i mammas och pappas som jag lånat för att kunna åka ut till Cissi idag. Underbart. Bara att stoppa in J i en overall och skjutsa Tomas till jobbet, för att sedan möta upp mamma som farit till polisstation med gamla Bettan. 


Dessutom missade jag Boot Campen idag. Ja. Och Levis har kissat på min morgonrock. 


Men, nu ska vi plocka ihop oss och åka till Cissi och Algot i Bergeforsen. Vi hoppas att det här en en sådan dag som växer allt eftersom. 

Ovido - Quiz & Flashcards