Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Helena - 17 januari 2013 10:44

Jaha då var vecka 36 till ända. Innebär fyra veckor på dagen till beräknad födsel. Om två veckor är det inte för tidigt ens! Sjukt sjukt sjukt.


Något annat som är sjukt är mitt allmäntillstånd just nu. Fick ont i halsen igår som bara blev värre och värre, och tillslut vandrade det ut i öronen också. I kombination med magen och allmänt svårt att sova, plus att Jackie vaknade kl 5 så kan man väl säga att natten var ett litet helvete. Jag är alltså hemma idag. Hoppas på att klara mig från dunderförkylning, eller ännu värre och som jag kom på under nattens vakentimmar: svininfluensa! 


Lämnade en trött (no kidding) Jackie på dagis på förmiddagen. Hon grinade först lite, men sedan gick hon raka vägen till Barbro och hoppade upp i knäet, och sedan log hon åt mig när vi vinkade i fönstret. Fint! Gick raka vägen hem och la mig i soffan och sov en stund. Nu är jag hungrig. Ska leta igenom Netflix efter någon bra film, och så ska jag äta lunch framför den i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards